Friday, September 21, 2012

22 Sept 2012

Ahmad Fadzil kini seorang yang anti-sosial,tidak seperti dahulu yang pentingkan kawan

Semua ini berlaku ada hikmahnya..
antara yang saya dpt ceritakan :
*tak buang mase melepak sehingga 4am
*tdak buang duit belanja mkn dgn kwn2 di luar
*tidak berbual kosong

Saya juga dapat manfaat dari itu ,dimana saya telah :
*Dapat tumpukan sepenuh perhatian di GYM,lebih serius
*Masak dirumah sahaja,maximum belanja harian RM3
*Dapat mengelak dari salah pilih kawan(masih  trauma)

Saya buat semua ini bersebab,atas nasihat ustaz dan kwn2,saya try hanya berkawan dgn kawan 
yang bergelar SAHABAT 
Sahabat sangat susah dicari,susah & senang bersama.
Moga kwn2 saya yang lagha tu,sedar dan terus menginsafi diri.
Saya pernah duduk serumah dgn kaki rokok,kaki ARAK,kaki perempuan,dan kaki club.

Alhamdulillah,bersyukur sangat kepada ALLAH sy dpt hindarkan dari itu,dan 
kini saya duduk dgn adik beradik sahaja.Segala yang terjadi ada hikmahnya..

Saya jadi kurang percaya kpd orang sekarang sbb ramai dah khianat saya.
So,dapatkan lah balik kepercayaan saya dulu..

Saya pergi GYM sebab nk sihat n dapat badan yang diingini.
Contohi Nabi Muhammad,berdada bidang dan tubuh sasa.Itulah yang saya inginkan.
Sebagai pesiapan untuk keselamatan diri & agama saya..

*Mudah2an kite semua mendapat hidayah,hidup ni x lame da...hmmm  

No comments:

Post a Comment