Friday, September 21, 2012

20 sept

                                                    Tanggal 20  September 2012

 Baru sahaja berlangsung satu kempen pilihanraya MPP UiTM Shah Alam.
Bagi saya,kempen kali ini nampak tidak adil dan ada mainan politik disitu.
DIMANAKAH wakil dari Fakulti Bisnes UiTM Shah Alam????

xDE sorang pon yang menang bagi fakulti kami.Apakah ini semua?
Dimana kami nk salurkan semua penambahbaikkan???
 Blurrrrr

Pilihanraya UiTM nampak benar  lain dari keadaan saya di Matrik.
........
Macam mane lain nye??Dulu saya,AHMAD FADZIL JINLAPUDIN
Merupakan salah seorang MPP juga..
Banyak perkara manis dan pahit sepanjang saya bergelar MPP MATRIK PERLIS

Antaranya :  
*Menang undian Majoriti daripada Pelajar Akaun,iaitu undian 793 dari 810 pelajar.
Masa tu memang bersemangat dan mula melibatkan diri dengan persekitaran dan pelajar
*Akibat dari jarang berjumpa dgn Lect ,saya telah diberi jawapan SETIAUSAHA AGONG..
wahhh..kerja perempuan yang saya dpt..
*Melibatkan diri dgn aktiviti pelajar,antaranya (Tarian,Lakonan,Pengacara Majlis,Nasyid)
*Bergerak dalam satu kumpulan yang hebat,kenangan terindah.


TAPI sekarang,semua dh lain.Sistem undian nampak kurang telus.Banyak jugak undi rosak.hmm..

***Saye tulis blog untuk luahan perasaan saja,tidaklah meluahkan di khalayak ramai di FB & Twitter 

No comments:

Post a Comment